Thuis

19 mei 2010 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Bon tardi, allemaal.

Joost en ik zijn weer goed en wel aangekomen op Nederlandse bodem. Feitelijk zou je kunnen stellen dat Bonaire, of de Nederlandse Antillen überhaupt, ook Nederlandse bodem is, daar het allemaal deel uitmaakt van het Koninkrijk der Nederlanden en dus officieel Nederlands grondgebied is. Bonaire wordt (als gemeente van...) alleen maar Nederlandser. Om het dus helemaal correct te doen moet ik stellen dat ik in het moederland aangekomen ben. Is Bonaire straks nog wel officieel buitenland te noemen? En wie zijn straks dan de allochtonen en wie de autochtonen? Wanneer mag je jezelf een local noemen? Overigens is het in de ogen van velen zwaar verkeerd om Bonaire Nederlands te noemen, een goed te begrijpen -maar steeds moeilijker verdedigbaar- sentiment/argument. Het is (straks) wel een deel van Nederland, maar toch ook weer niet.

God, wat zit ik te ouwehoeren zeg, het slaat allemaal nergens op en ik ben nog niet eens aan de schrijf gegaan. Morgen, morgen is de dag. Dan gaat Joost weer werken en zal ik met al mijn 'data' in de bieb gaan hangen. Lachen. Ik ben in ieder geval weer thuis, dat wilde ik even kenbaar maken. :)

Ik heb mijn blog de afgelopen weken enigzins verwaarloosd, maar ik wilde jullie de foto's van de afgelopen weken op Bonaire én Curaçao toch niet onthouden. Have fun, ...en voor velen: tot snel! Dank voor alle interesse in mijn blog, jullie zijn schatten.

X!

1. Marianne:
    Welkom Thuis!!!
    Hopelijk zien we je zondag op mijn verjaardag.

Dikke kus van Marianne
  2. Tionist Li:
    Dag Karin,
    Heel erg interessant te horen over jouw reisje en wat je allemaal hebt kunnen leren.

Succes met het schrijven en op naar de volgende uitdaging;-)

Groet,
    Tionist
  3. kris en de rest:
    19 mei 2010
    Hai meiske, blij dat jullie weer heelhuids terug zijn allebeidjes!!!! Tot snel en JIJ bedankt voor je leuke verhalen en prachtige, schattige en mooie foto's. Doegie xxx Kus, Kroel, Kris en de rest
  4. mamaria:
    20 mei 2010
    Hallo lieffie,

Hele mooie foto's weer en heel begrijpelijk dat je de laatste weken niet zo actief was op je blog. In ieder geval vind ik je geen ouwehoer.
    Fijn dat jer er weer bent en ik heb heel erg genoten van je verhalen en foto's.
    Dikke kus
  5. lydia:
    20 mei 2010
    hoi lieverd
    blij dat je weer veilig thuis bent en ook joost natuurlijk.
    we hebben echt genoten van je blog en mooie foto's.
    nu nog even flink er tegenaan en dan ben je helemaal klaar.
    tot snel maar en de groetjes voor samen.
    xxxxxxx ook van kees.