foto's en film

14 maart 2010 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Lieve mensen, ... ik ben zojuist vijf uur lang in de weer geweest met het uitzoeken, uploaden en organiseren van foto en film. Ik hoop dat jullie mij kunnen vergeven dat een échte post nog even op zich laat wachten. Morgen staat er hopelijk een mooi verhaal op dit weblog! Nu moeten jullie het even zien te redden met de volgende linkjes:

Arte di Palabra (het festival van Jong Bonaire, waar ik kaartjes voor verkocht heb, waarbij jongeren zelfgeschreven gedichten en verhalen voordragen), ...klik hier voor een paar foto's van de voorbereidingen.

Leguanen zoeken en vangen in de kunuk, om ze vervolgens thuis te slachten, te bereiden en uiteindelijk op te peuzelen! Klik hier voor de foto's, en hier en hier voor de filmpjes! ZEER interessant, ... de laatste foto's zijn wellicht wat bloederig. :-)

Op stap met Boi Antoin (ik ben een soort van onder zijn vleugels beland), klik hier voor een paar foto's.

Nog benieuwd naar de foto's van De Keet, bij Lac, waar ik nu al twee zaterdagen met Jimmy's familie, vrienden en buren doorgebracht heb, ...én waar ik de vissoep en stoba gegeten heb? Klik dan hier voor de foto's.

Tot snel weer, ayo!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. lydia:
    14 maart 2010
    hoi kaar
    wat een leuke foto's en wat zie je er goed uit
    vind het wel zielig voor die arme beestjes
    moet er niet aan denken dat wij onze loslopende
    kippen vangen slachten en dan opeten
    dikke kus ook van kees xxxx
    ayo
  2. Tionist Li:
    14 maart 2010
    Dag Karin,
    Leuke foto's en fimpjes.
    En leguanen gegeten, hoe smaakt die?
    Veel plezier verder!
    Groet,
    Tionist
  3. Joostie:
    20 maart 2010
    geweldige foto's moppie :)