Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
171

Over mij

Ik ben Karin, een echte Rotterdamse, maar ik beschouw mezelf tegelijkertijd graag als een mens van de wereld. Alweer enige jaren terug besloot ik in mijn eentje 'op reis' te gaan en een jaar lang trokken mijn backpack en ik door Australië en Nieuw-Zeeland. Eenmaal thuisgekomen bleek ik last te hebben van chronische reiskriebels en zodoende besloot ik een poging te wagen om van mijn passie mijn beroep te maken. Een studie culturele antropologie (b)leek de juiste beslissing! Inmiddels sta ik in de startblokken om mijn afstudeeronderzoek uit te gaan voeren.

Over mijn reis

In het kader van mijn afstudeeronderzoek vertoef ik de maanden februari, maart, april en (een deel van) mei in Kralendijk - Bonaire. Zonder al te veel de diepte in te willen treden, gaat mijn onderzoek over de implicaties die de staatkundige veranderingen (Bonaire wordt per oktober as een gemeente van Nederland) hebben op de Bonairiaanse noties van cultuur en identiteit.

Tel: (noodgevallen) +599. 788. 17.81

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

Australië, België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Luxemburg, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.